23 Şubat 2012 Perşembe

Ucuz & Guzel : Flormar Pretty Compact Allik ve Supermatte ruj

Ben bir makyajkoligim. Yanlis anlasilmasin, oyle surekli makyajli dolasmam ve yaptigimda da 'makyajli' gorunmekten ote dogal gorunmektir makyaj felsefem. Aslinda sanirim makyaj malzemesi-koligim desem daha dogru olur :)
Tabii ki bu konuya ilgi duyan herkes gibi ben de high-end markalarin urunlerini kullanmayi seviyorum. Ama gercekten sevdigim baska bir sey daha var ki o da uygun fiyatli, kaliteli 'dupe' ya da soyle diyelim, 'muadil' urunler bulmak. Boyle bir urun buldugumda cok hosuma gidiyor. Uygun fiyata guzel ve kaliteli makyaj malzemelerini kim istemez ki?
Flormar Pretty Compact alligin fiyati oldukca uygun, 8 tl civari. Buna ragmen cok hos bir mercan-seftali rengi var ve bol pigmentli bir allik. Hangi high-end urunun muadili olabilir? Bence Mac Melba, Peaches ya da Nars Gina almak isteyenler once bu alligi bir denesinler derim. Bende Melba var mesela ve yuze uygulandiginda pek bir fark goremiyorum. Ama tabi cilgin bir fiyat farki var, kalicilik konusinda da Mac'le yarisir.
Ruja gelince, Flormar rujlar genelde basarili bence. Renkleri cok hos, her turlu tonu ve yapiyi bulmak mumkun. Benim aldigim ruj, supermatte no.205 harika bir seftali rengi. Turuncudan ziyade pembe alt tonlari var ve dokusu nemlendiren tarzda kremsi. Kaliciligi da takdire sayan. Ben cok begendim.
Bir de gunluk makyajda soyle bir takintim var benim. Allikla rujun rengi, tonu ne kadar yakin olursa o kadar hos ve dogal duruyor bana kalirsa. Benim gunluk makyajimda genelde gozler oldukca nude oluyor ve allikla rujun uyumlu olmasi da 'makyajli' gorunmekten cok 'saglikli' gosteriyor yuzu. Bu iki urunu de uyumlu olduklarini dusunerek sectim, swatchlardan da goruldugu uzere. Rujun fiyati da 11,25 tl idi Watsons'da.

1 yorum:

  1. flormar allığın numarası kaçtı acaba? bu arada dediğiniz gibi loreal ancak indirimli olduğunda alınabilir bir marka

    YanıtlaSil