9 Şubat 2012 Perşembe

Bayildim bu son aldiklarima

Gercekten bayildim. Zira Rimmel'in su sevimli pembe ambalajli rujlarindan umidimi kesmistim. Hem bir suredir ugradigim Watsons'larda hep o stand bos duruyordu, hem de Rimmel'in web sayfasinda bu ruj gorunmuyordu.
Gecen gun Metrocity'e ugradim ve bingo! Tum stand doluydu. O kadar guzellerdi ki 4 taneyi toplayip eve getirdim. Hepsi de kirmizi ve pembenin nefis tonlari. Fiyati 14,99 tl. Swatchlarini guzel bir gunisigi yakaladigimda koyacagim.
Rimmel allik cok tatli bir mercan/seftali renk. Adi da coral zaten. Acik-koyu tum ten renklerine yakisir. Pigmentasyonu ve kaliciligi da gayet iyi. Fiyati 16 kusurdu.
Garnier roll-on almak aklimda yoktu aslinda. Bir adet gozalti aydinlatici ariyordum gerci bir suredir. Tabii gidip YSL Touche Eclat almak vardi ama cok pahali, kusura bakmasin YSL amca. Zaten amacim iyi 'dupe'lar kesfetmek. Neyse, L'Oreal ve Maybelline'in ucu fircali kapatici/aydinlaticilarini denedim. L'Oreal daha iyi olmakla beraber fiyati 30 tl civariydi ve dokusu oldukca yogundu, aydinlaticidan ziyade kapatici formundaydi. Sonra Garnier roll-on carpti gozume. Denedim ve gayet basarili buldum. Sadece o biraktigi serin his cok da anlamli degil bence, gereksiz. 2 tonu var, ben orta-koyu yani cilt tonuma uygun olani aldim zira tenimizden acik gozalti kapatici kullanmak Bulent Ersoy'a benzemekle es :) Saka bir yana ayni tonu ya da bilemediniz bir ton acigini kullanmak uygun olacaktir.
Digerleri ise rutin ihtiyaclar iste.
Otaci'nin gulsuyu da gulsularinin sahidir, soylemeden gecemeyecegim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder