3 Şubat 2012 Cuma

Mini alisveris

Kar sebebiyle eve kapandik kaldik. Gecen gun artik evde tirlatmisken kendimi disari atip mini bir alisveris yaptim. Aslinda amac birsey almak degil, makyaj ve kozmetik magazalarinda biraz takilmakti. Birkac parca da bana yapisip eve gelmis iste, oluyor oyle. Gecenlerde okudugum bir blogda yaptigi makyaj alisverisi icin 'oops I did it again' basligi kullanilmisti. İste bende de aynen o sekilde oldu.
Enivey, yapisip gelenler sekil 1, kesit a'da gorunenler.
Ha bir de, lush daddy o var, onun fotosunu cekmeye useniyorum su an. Ama bildiniz siz onu. ( Bu arada cevahir lush magazasindaki nemrut kizdan neredeyse zorla aldim daddy o'yu. Bir daha da gitmem oraya. Hayir, urun satan insan bir sekilde nemrut olmasin yani, yapsin bunu)
Maske, henuz kullanmadim ama turk makyaj blog sahibelerinin arasinda kullanmayan kalmadi kendisini diyerekten alindi.
Max factor ruj, cok tatli bir seftali-pembe. Watsons'daki satis gorevlisi kizlardan birinin dudaginda begenilerek alindi.
Flormar ruj, selection serisi. Kalite bence kotu zira icindeki simleri insan dudaginda putur putur hissediyor. Ama renk guzel ve yakisti diye alindi.
L'oreal far, altin isiltili ve neredeyse renksiz diye alindi. Elimde denedim, cok begendim ama tabi siz gozunuz icin aldiginiz birseyi mumkunse alinizde denemeyin, efendi gibi gozunuzde deneyin. Bronz makyaj icin iyi olur diye dusunuyorum, uygulayinca foto cekip koyarim, umarim. Yalni bu far anlamsizca pahali, 30 kusur tl gibiydi sanirim. Degecek mi gorecegiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder