27 Ocak 2012 Cuma

Lush wishlist

Hayir, ben bir lushie degilim. Ozellikle cilt bakim urunlerini cok sevmek istesem de sevemiyorum, olmuyor. Mesela herbalism'i bile bile lades seklinde yakin zamanda yeniden aldim ama yok yani. Kokusu, dokusu falan i-ih. Yuzumu guzelce temizledikten sonra suruyorum kendisini ama sonuc kotu kokulu ve hafif yagli bir his. Bir de fresh farmacy var, o da eh iste. Yagli bir cilde sahip oldugum icin sabah cilt temizligi rutinimde kullaniyorum. Biraz kurutuyor ama fena degil.
Neyse, anladim ki lush'in guzel kokulu dus urunleri bana daha uygun. Su an bu tarz urunleri iceren siki bir lush listem var. En kisa zamanda bir lush noktasinda deneneckler ve bir kismi muhtemelen benimle eve gelecekler :)
Bakalim bu sanslilar hangileri?

2 yorum:

  1. lush ın sakız tadındakı o dudak scrub ı listemde ama netten ne zaman alayım desem stokta yok gorunuyor
    bu arada hoşgeldin :)

    bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bugun gittim lush'a, denedim o scrubi ve gercekten super. Sonucta sadece daddy o alip geldim.

    YanıtlaSil