25 Ocak 2012 Çarşamba

Arzu nesnesi by Fred Farrugia

Sephora markalarinin arasinda isinamadigim ve hic ilgilenmedigim iki markadan biriydi FF (digeri de Cargo) ta ki bugun o guzelim summer kitini gorene kadar.
Oldum olasi kitleri, paletleri severim. Az ve oz malzemeyle boyle pratik ve 'no make-up' makyajlar yapmaya bayilirim. Bu kiti de gordum ve vuruldum resmen. Tam benlik malzemeler var icinde. Seffaf krem seklinde bir bronzer, cok az renk veren bir lip gloss ve isiltili iki adet far. Ayrica standar ayna ve ust kapak modulleri de var. Hepsini manyetik bir mekanizma ile birlestirip kompakt hale getiriyor ve hop cantaniza atiyorsunuz.
Alici gozuyle inceleyince bu markaya haksizlik ettigime kanaat getirdim. Oldukca genis bir urun yelpazesi var ve bir kac fransiz makyaj bloggerinin yorumuna gore sasilacak sekilde kaliteliler. Bilmiyorum, ben onlarin yalancisiyim ama denemeye deger. Summer kitin fiyati 107 tl. Ucuz degil ama beklentikeri karsiliyorsa bence uygun.
Enivey, gidip gelip bakarim simdi ben buna, bir sure goz oldururum. Ama yaza kadar bekleyecegimi hic sanmiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder