23 Kasım 2012 Cuma

Sigma Black Friday'den ne aldim?

Cok heyecanliyim, cunku uzun zamandir almak istedigim ve Mac'de surekli bakip totalde cok pahali bulup almadigim tum fircalarin muadillerini aldim:) E55 shading, E40 tapered blending, F82 round kabuki ve F05 small contour fircalari benim oldu. Yani umarim gumruk falan problemi olmaz da benim olurlar kisa zamanda. Heyecanli bir bekleyis bundan sonrasi tabi.
Ozellikle goz fircalarinda elimdeki ecotools ve son zamanda aldigim flormar fircalarla istedigim sekilde yapamadigim goz makyajini yapmayi umut ediyorum. F82 round kabuki zaten her eve lazim. Hem likit hem de pudra fondotenlerimi surerken kabuki kullanmayi sevdigimden, bu fircayi da efektif kullanabilecegimi dusunuyorum.
Ve F05... İste bu firca beni cok heyecanlandiriyor zira Mac muadili olan 109'u kullanarak muthis bir kontur uygulanmisti bana vakti zamaninda. O gun bugundur istiyorum kendisini. Umarim ayni performansi alabilirim tabi.
Bekleyip gorelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder